beccabarajag

Direktlänk till inlägg 28 november 2010

Becca+Jag= äger<333

Av Rebecca .... - 28 november 2010 16:00

Hej hallå hellu ^^

 

I går var det soft!

Mitt lag kom inte sist!

Vi kom näst sist!!!!

Jeeej :D <33333

Wiiie Haha

Vi gjorde inte så mycket pyssel men kul var det la ^^

Det var god mat :P

kroppkakor , kyckling och ris lissssssss.....

Och sedan fick vi annanas paj :P

Mmmmmmmmm.....

HAha och jag gillar inte annanas :/

Men det smakade inte annanas så det var okej :D

 

Bilder blev det men mest på min kusin och bilderna på bowllingen sög!

Min kusin Vendela var ledsen och hon blir alltid glad när jag fotar henne så jag har många foton på henne :D

Och min kamera funkar inte så jag fotade med min mobil :/

Inte bra alls :P

 

Men visst kan man lägga ut vissa endå :D

 

I dag så är det julskyltning :D

Och mamma jobbar i kiosken så jag ska dra ditt och kolla på skyltningen och plugga :P

 

Har börjat julpynta också :D

Det blir inte så mycket men lite får la sitta uppe ^^

 

Och jag ska ju till pappa så det blir inget bloggande nästa vecka :(

Men sen veckan efter så blir de bloggg igen XD

Nu kommer bilder puss :

     

Min morbros tjejs nya tatuering XD  

                      

 

Harre// BeccaBaraJag <33333

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca .... - 8 december 2010 21:12

HEj igen :D   Nu kan jag fan skylla på proven! Fan asså det är ju rena rama helvetet i skolan just nu! Och om jag ska vara ärlig har jag nog snart mer IG än G/VG/MVG :/ Inte så jätte bra :(   I dag så hade vi engalska läxa och Religons ...

Av Rebecca .... - 27 november 2010 11:25

Helg!!!!!   Haha hej på er :D NU är det äntligen helg! Man behöver inte tänka på prov just nu ^^ Wiiiieee   I går ( fredag) så var mamm, jag och min styvpappa i Jönköping. Det var la sådära. Vi hade kul men de var alltid på gränsen ti...

Av Rebecca .... - 25 november 2010 17:45

Tjabbatjenne :D   Torsdag i dag ;D En dag kvar i skolan bara! En dag kvar av att stiga upp kl 6 på morgonen :D   Åh vilken månad kan jag bara säga :O Prov som bara den! Och mer kommer det :'(   Jag försöker ta det lite lugnt men d...

Av Rebecca .... - 23 november 2010 15:00


Nu är det fan officielt!!! Jag är världens sämsta bloggare! Jag har inte bloggat på skit länge :( Men vad har jag att skriva om? Eh.....   I dag har vi studie dag och jag har precis varit ute och skottat! *pust* vad jobbigt det är :O! ...

Av Rebecca .... - 26 oktober 2010 18:38

Hej igen :D Förlåt att jag inte skrev i går men jag låg hemma och sjuk :S Jag hade jävligt ont i magen vetni :'(   Aja skit i det! Jaga skulle ju lägga ut bilder på kalaset men det blev inte så många :S Jag tog foto på min yngsta kusin Ve...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards