beccabarajag

Alla inlägg under oktober 2010

Av Rebecca .... - 26 oktober 2010 18:38

Hej igen :D

Förlåt att jag inte skrev i går men jag låg hemma och sjuk :S

Jag hade jävligt ont i magen vetni :'(

 

Aja skit i det!

Jaga skulle ju lägga ut bilder på kalaset men det blev inte så många :S

Jag tog foto på min yngsta kusin Vendela och min mamma här kommer dem:

              

 

Sen så i dag har det varit en rolig/ soft dag!

Några bilder kommer också till detta :D

Ska jobba på höstlovet så vet inte om det finns dator där jag ska vara :S

Det får vi se men jag ska ta bilder bilder bilder!

Jag skriver inte så mycket jag vet men aja bilder kan man ju njuta av!

                  

Av Rebecca .... - 24 oktober 2010 09:14

Hejhej :D

 

Här sitter jag kl 09:14

Jag vaknade ganska sent i dag :S

Brukar vakna kl 6 eller något sådant.

 

Aja i dag ska jag på kalas :D

Min lilla Vincent!!!

 

Jag hade tänkt att varje månad så kommer jag att typ göra en topp 10 eller 3 för filmer och böcker.

 

Jag ser på mycket filmer och läser mycket böcker.

Men om du/ ni har några bra film/ bok förslag så skriv snälla så ska jag kolla in dem.

 

Jag kommer nog inte skriva någon sådan denna månaden.

Sitter mitt i en bok just nu som är ganska bra.

 

Här kommer några bilder på mig nu på morgonen ;P

Puss & kram // beccabarajag

 

 

      

Av Rebecca .... - 23 oktober 2010 19:20

Hej hej hej hej ^^


Nu har jag kommit hem från pappa:D
Jag vet lite tidigt skulle inte komma hem förns på Måndag.

Men jag ska på kalas i mon.

Min 87-åriga lilla kusse fyller 8.

Vincent heter han.

Jag får ta några bilder och lägga ut sedan :D


Skola på Måndag och sen om ungefär en vecka är det höstlov.

Då ska jag jobba :S


Aja får se om jag hittar någon bild att lägga ut i dag ^^

Puss kram // beccabarajag

             

Av Rebecca .... - 17 oktober 2010 18:33

Hej alla bloggare och ike-bloggare :D

Becca här ;)

Jag hoppas att denna bloggen ska gå bra :D

( Dem andra tusen gjorde ju inte det)

*host*

Ne men så länge någon vill läsa så ;D


Ni/du kanske vill ha lite mera info om mig kanske?

Jag heter Rebecca som ni nog redan har listat ut.

Jag ska snart fylla 14 år :P Hehe

Minna föreldrar är skilda och hos min pappa har jag inget internet!

Vet hemskt!

Men jag kommer att blogga hos min mamma.

Jag är det enda barnet en så länge.

Jag ska få ett syskon i Mars mamma är gravid ^^


Det var LITE info om mig :D


Eh sen så vad som har hänt. :S


Det har varit en soft helg med inte många bilder.

Mormor har varit på Elvis resa och jag fick en väska.

Bilden kommer där nere

 l

 l

 l

 V


Har fått två väskor den första vet jag inte vart den är :S

Ni får bara bild på den ena.

MEn vi hörs om en vecka!
Puss/ kram / beccabarajag <3333


    Fin va ;)



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards