beccabarajag

Direktlänk till inlägg 27 november 2010

Lördag börjar<333

Av Rebecca .... - 27 november 2010 11:25

Helg!!!!!

 

Haha hej på er :D

NU är det äntligen helg!

Man behöver inte tänka på prov just nu ^^ Wiiiieee

 

I går ( fredag) så var mamm, jag och min styvpappa i Jönköping.

Det var la sådära.

Vi hade kul men de var alltid på gränsen till bråk :/

Och sedan så blev min styvpappa arg på en annan man och började säga fula ord.

Inte så kul ne :(

 

Men i dag så är det pyssel dag med släkten!

Minna kusiner kommer :D:D

Va jag har saknat dem!

Jag ska försöka ta så mycket bilder som jag kan.

Jag ska ditt kl 1:D

Sen kl 5 tror jag så ska va bowlla :D

Haha jag kommer att få springa efter ungarna så att dem inte klämmer sig eller något annat! :/

Jag blir ju så orolig när jag inte vet var dem är eller gör!

Jag är värre än deras mamma ^^

Men det är bara för att jag älskar dem så mycket!

Det förstår man ju!


I dag får jag se om jag kan skrapa fram några bilder till er ^^

        

Tack och hej leverpastej! // BeccaBaraJag <333    

 
 
Emma

Emma

27 november 2010 13:33

Hejsan!
Har just nu en tävling på bloggen där du kan vinna ett presentkort på 300kr!
Låter det intressant kan du klicka på länken här: http://thedevilschild.blogg.se/2010/november/tavling-vinn-ett-presentkort-pa-300kr.html

Du kan också anmäla dig till Veckans Bild, bara skriv då så skickar jag länken :D

http://thedevilschild.blogg.se

Rebecca ....

28 november 2010 15:57

Jag kan väll vara med i bildtävlingen om det inte är för sent? :D kan kolla in din blogg också ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca .... - 8 december 2010 21:12

HEj igen :D   Nu kan jag fan skylla på proven! Fan asså det är ju rena rama helvetet i skolan just nu! Och om jag ska vara ärlig har jag nog snart mer IG än G/VG/MVG :/ Inte så jätte bra :(   I dag så hade vi engalska läxa och Religons ...

Av Rebecca .... - 28 november 2010 16:00

Hej hallå hellu ^^   I går var det soft! Mitt lag kom inte sist! Vi kom näst sist!!!! Jeeej :D <33333 Wiiie Haha Vi gjorde inte så mycket pyssel men kul var det la ^^ Det var god mat :P kroppkakor , kyckling och ris lissssssss......

Av Rebecca .... - 25 november 2010 17:45

Tjabbatjenne :D   Torsdag i dag ;D En dag kvar i skolan bara! En dag kvar av att stiga upp kl 6 på morgonen :D   Åh vilken månad kan jag bara säga :O Prov som bara den! Och mer kommer det :'(   Jag försöker ta det lite lugnt men d...

Av Rebecca .... - 23 november 2010 15:00


Nu är det fan officielt!!! Jag är världens sämsta bloggare! Jag har inte bloggat på skit länge :( Men vad har jag att skriva om? Eh.....   I dag har vi studie dag och jag har precis varit ute och skottat! *pust* vad jobbigt det är :O! ...

Av Rebecca .... - 26 oktober 2010 18:38

Hej igen :D Förlåt att jag inte skrev i går men jag låg hemma och sjuk :S Jag hade jävligt ont i magen vetni :'(   Aja skit i det! Jaga skulle ju lägga ut bilder på kalaset men det blev inte så många :S Jag tog foto på min yngsta kusin Ve...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards