beccabarajag

Direktlänk till inlägg 23 november 2010

Nu är det officielt!!!

Av Rebecca .... - 23 november 2010 15:00

Nu är det fan officielt!!!

Jag är världens sämsta bloggare!

Jag har inte bloggat på skit länge :(

Men vad har jag att skriva om?

Eh.....

 

I dag har vi studie dag och jag har precis varit ute och skottat!

*pust* vad jobbigt det är :O!

Aja det är ialla fall skönt att det kommer snö :D

Hoppas den ligger ett tag:P

 

Jag fyller år om en månad XD jeeej :D

Hihi ^^

 

Ja vad finns det mer att skriva?

Jag ska nog starta en blogg med en kompis och ta bort denna eller ha kvar den ^^

 

Äh.. vi får se...

 

Shit vad stressigt det är i 8an!

Prov på prov på prov :O

jag drömmer snart om prov för in i helvete!

 

Och det går kanske inte så bra heller :/

 

Aja här får ni en bild som jag gjorde på morgon för jag hade så in i tråkigt!

 

 

Ha det soft 

Tills vidare / BeccaBaraJa<33  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca .... - 8 december 2010 21:12

HEj igen :D   Nu kan jag fan skylla på proven! Fan asså det är ju rena rama helvetet i skolan just nu! Och om jag ska vara ärlig har jag nog snart mer IG än G/VG/MVG :/ Inte så jätte bra :(   I dag så hade vi engalska läxa och Religons ...

Av Rebecca .... - 28 november 2010 16:00

Hej hallå hellu ^^   I går var det soft! Mitt lag kom inte sist! Vi kom näst sist!!!! Jeeej :D <33333 Wiiie Haha Vi gjorde inte så mycket pyssel men kul var det la ^^ Det var god mat :P kroppkakor , kyckling och ris lissssssss......

Av Rebecca .... - 27 november 2010 11:25

Helg!!!!!   Haha hej på er :D NU är det äntligen helg! Man behöver inte tänka på prov just nu ^^ Wiiiieee   I går ( fredag) så var mamm, jag och min styvpappa i Jönköping. Det var la sådära. Vi hade kul men de var alltid på gränsen ti...

Av Rebecca .... - 25 november 2010 17:45

Tjabbatjenne :D   Torsdag i dag ;D En dag kvar i skolan bara! En dag kvar av att stiga upp kl 6 på morgonen :D   Åh vilken månad kan jag bara säga :O Prov som bara den! Och mer kommer det :'(   Jag försöker ta det lite lugnt men d...

Av Rebecca .... - 26 oktober 2010 18:38

Hej igen :D Förlåt att jag inte skrev i går men jag låg hemma och sjuk :S Jag hade jävligt ont i magen vetni :'(   Aja skit i det! Jaga skulle ju lägga ut bilder på kalaset men det blev inte så många :S Jag tog foto på min yngsta kusin Ve...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards