beccabarajag

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2010

Bok och film förslág tack

Av Rebecca .... - 24 oktober 2010 09:14

Hejhej :D

 

Här sitter jag kl 09:14

Jag vaknade ganska sent i dag :S

Brukar vakna kl 6 eller något sådant.

 

Aja i dag ska jag på kalas :D

Min lilla Vincent!!!

 

Jag hade tänkt att varje månad så kommer jag att typ göra en topp 10 eller 3 för filmer och böcker.

 

Jag ser på mycket filmer och läser mycket böcker.

Men om du/ ni har några bra film/ bok förslag så skriv snälla så ska jag kolla in dem.

 

Jag kommer nog inte skriva någon sådan denna månaden.

Sitter mitt i en bok just nu som är ganska bra.

 

Här kommer några bilder på mig nu på morgonen ;P

Puss & kram // beccabarajag

 

 

      

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca .... - 8 december 2010 21:12

HEj igen :D   Nu kan jag fan skylla på proven! Fan asså det är ju rena rama helvetet i skolan just nu! Och om jag ska vara ärlig har jag nog snart mer IG än G/VG/MVG :/ Inte så jätte bra :(   I dag så hade vi engalska läxa och Religons ...

Av Rebecca .... - 28 november 2010 16:00

Hej hallå hellu ^^   I går var det soft! Mitt lag kom inte sist! Vi kom näst sist!!!! Jeeej :D <33333 Wiiie Haha Vi gjorde inte så mycket pyssel men kul var det la ^^ Det var god mat :P kroppkakor , kyckling och ris lissssssss......

Av Rebecca .... - 27 november 2010 11:25

Helg!!!!!   Haha hej på er :D NU är det äntligen helg! Man behöver inte tänka på prov just nu ^^ Wiiiieee   I går ( fredag) så var mamm, jag och min styvpappa i Jönköping. Det var la sådära. Vi hade kul men de var alltid på gränsen ti...

Av Rebecca .... - 25 november 2010 17:45

Tjabbatjenne :D   Torsdag i dag ;D En dag kvar i skolan bara! En dag kvar av att stiga upp kl 6 på morgonen :D   Åh vilken månad kan jag bara säga :O Prov som bara den! Och mer kommer det :'(   Jag försöker ta det lite lugnt men d...

Av Rebecca .... - 23 november 2010 15:00


Nu är det fan officielt!!! Jag är världens sämsta bloggare! Jag har inte bloggat på skit länge :( Men vad har jag att skriva om? Eh.....   I dag har vi studie dag och jag har precis varit ute och skottat! *pust* vad jobbigt det är :O! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards