beccabarajag

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2010

Början på någonting

Av Rebecca .... - 17 oktober 2010 18:33

Hej alla bloggare och ike-bloggare :D

Becca här ;)

Jag hoppas att denna bloggen ska gå bra :D

( Dem andra tusen gjorde ju inte det)

*host*

Ne men så länge någon vill läsa så ;D


Ni/du kanske vill ha lite mera info om mig kanske?

Jag heter Rebecca som ni nog redan har listat ut.

Jag ska snart fylla 14 år :P Hehe

Minna föreldrar är skilda och hos min pappa har jag inget internet!

Vet hemskt!

Men jag kommer att blogga hos min mamma.

Jag är det enda barnet en så länge.

Jag ska få ett syskon i Mars mamma är gravid ^^


Det var LITE info om mig :D


Eh sen så vad som har hänt. :S


Det har varit en soft helg med inte många bilder.

Mormor har varit på Elvis resa och jag fick en väska.

Bilden kommer där nere

 l

 l

 l

 V


Har fått två väskor den första vet jag inte vart den är :S

Ni får bara bild på den ena.

MEn vi hörs om en vecka!
Puss/ kram / beccabarajag <3333


    Fin va ;)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca .... - 8 december 2010 21:12

HEj igen :D   Nu kan jag fan skylla på proven! Fan asså det är ju rena rama helvetet i skolan just nu! Och om jag ska vara ärlig har jag nog snart mer IG än G/VG/MVG :/ Inte så jätte bra :(   I dag så hade vi engalska läxa och Religons ...

Av Rebecca .... - 28 november 2010 16:00

Hej hallå hellu ^^   I går var det soft! Mitt lag kom inte sist! Vi kom näst sist!!!! Jeeej :D <33333 Wiiie Haha Vi gjorde inte så mycket pyssel men kul var det la ^^ Det var god mat :P kroppkakor , kyckling och ris lissssssss......

Av Rebecca .... - 27 november 2010 11:25

Helg!!!!!   Haha hej på er :D NU är det äntligen helg! Man behöver inte tänka på prov just nu ^^ Wiiiieee   I går ( fredag) så var mamm, jag och min styvpappa i Jönköping. Det var la sådära. Vi hade kul men de var alltid på gränsen ti...

Av Rebecca .... - 25 november 2010 17:45

Tjabbatjenne :D   Torsdag i dag ;D En dag kvar i skolan bara! En dag kvar av att stiga upp kl 6 på morgonen :D   Åh vilken månad kan jag bara säga :O Prov som bara den! Och mer kommer det :'(   Jag försöker ta det lite lugnt men d...

Av Rebecca .... - 23 november 2010 15:00


Nu är det fan officielt!!! Jag är världens sämsta bloggare! Jag har inte bloggat på skit länge :( Men vad har jag att skriva om? Eh.....   I dag har vi studie dag och jag har precis varit ute och skottat! *pust* vad jobbigt det är :O! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards